Контакти  +38 (044) 4083945                        gimnazia13@ukr.net
Соціальні мережі
          РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЄКТУ 
                                    «Зелена школа  планети»   
            Актуальність     проєкту:
          “Екологічна небезпека,  якщо вона стає реальною, –  сильніша за війну, бо вбиває поступово,  з прицілом на багато поколінь”.                                 
            А. Мелуа,  А. Яшин

          Мета  і  завдання  проекту
          формувати ціннісне ставлення особистості до природи; 

          •         формувати екологічні знання, виховувати любов до природи, прагнення берегти, примножувати її багатства;

          •         формувати вміння і навички діяльності в природі;

          •         виховувати екологічно свідомих і небайдужих учнів до проблем  свого міста, свою краю; 

          •         звернути увагу на джерела забруднення та їх негативний вплив на довкілля;

          •         популяризація літератури на екологічну тематику;

          •         залучити дітей до благоустрою території власної школи;

          •         формувати етичні відносини школярів з довкіллям;

          •         здійснення екологічно-просвітницької роботи;

          •         розвивати творчі здібності учнів.

          Міні– дослідження: «Дивосвіт навколо нас»

          Куратор: Крукова Т. В.

          Мета: формувати уявлення про світ живої та неживої природи, допомогти усвідомити себе як частинку навколишнього світу; заохочувати помічати красу навколо себе.

          Екскурсія до «Експериментаріума»

          Куратори: Крукова Т. В.  та Нагорна Т. А.

          Мета: ознайомити учнів із зв’язками екології з природничими  науками; інтегрувати дітей у сучасну науку, «знання через досвід», щоб зрозуміти основні процеси та принципи законів природи; виховувати пізнавальний інтерес до природничих наук.

          Трудовий сюрприз: « Затишок і краса» . Участь у акції – « Годівничка»

          Куратор: Крукова Т. В.

          Мета: формувати уявлення учнів про світ живої та неживої природи, тваринний світ рідного краю;  сприяти усвідомленню учнями потреби допомагати  «братам нашим меншим»; розвивати допитливість, ініціативність, відповідальність; виховувати відчуття до прекрасного; допомогти усвідомити себе як частинку навколишнього світу; заохочувати помічати красу навколо себе.

          Працюємо разом. Виготовлення символу 2020 року :  « Весела мишка»

          Куратори: Кирилюк Ю. В. та Вересовська О. В.

          Мета: дати учням уявлення про не пасивне набуття нових знань, а  як спосіб самостійної їх побудови за допомогою всіх учасників ; розвивати процес пізнання, співробітництва, співтворчості, спільного пошуку; мотивувати учнів  до самонавчання, самовдосконалення, саморозвитку. 

          Акція  : « Сміття – проблема людства, зберігаємо красу природи»

          Куратор: Крукова Т. В.

          Мета: розвивати уявлення школярів про загрозу екологічної катастрофи та проблеми охорони природи планети Земля; виховувати відповідальне ставлення до довкілля ( повітря, грунти, флора, фауна); формувати екологічну свідомість.

          Участь у міському конкурсі дитячої та юнацької творчості «Допоможемо птахам узимку»

          Куратор: Крукова Т. В.

          Мета: розвивати уявлення дітей про екологічний стан живої природи взимку; виховувати екологічну свідомість; формувати чуйне ставлення до тварин та птахів рідного краю; виховувати толерантність, любов до природи.