Контакти  +38 (044) 4083945                        gimnazia13@ukr.net
Соціальні мережі

Бондар Вероніка Вікторівна
вчитель 4-Б класу, вчитель англійської мови в початкових класах


Колективне створення колажу «Цінності» в рамках тематичного місяця «Вартість і цінність»

Одним з улюблених видів творчої роботи дітей є колажування. Колажування є важливим методом розвитку творчих здібностей. Робота над створенням колажу дозволяє одночасно вирішувати розвивальну та виховну задачі: формувати художньо-декоративні здібності, розвивати уяву, фантазії, емоції та почуття, комінукативні здібності, формувати навички індивідуальної та колективної роботи й партнерства, розвивати особисту ініціативу, створювати сприятливу, творчу і морально-психологічну атмосферу в учнівському колективі. 





В рамках тематичного місяця «Вартість і цінність» (Тиждень 1: «Які бувають цінності?») учні дослідили, якими бувають цінності, на які групи їх можна поділити та які з них кожна людина обирає пріоритетними. За основу для ілюстративного матеріалу було застосовано журнали, з яких учні робили вирізки. Дібравши необхідний матеріал, діти оформили результат свого дослідження у вигляді яскравого плакату, ознайомитися з яким могли всі бажаючі.

  Якщо вдома є старі речі, які давно не носяться, чому б не подарувати їм нове життя? Шиття зі старих речей – дуже захопливе заняття для дітей, особливо якщо мова йде про створення іграшок. Такий вид роботи дозволяє в повній мірі проявити свою фантазію при дуже невеликих витратах коштів і часу.

На сьогоднішній день дуже популярним є рух Eco Friendly, який передбачає зменшення кількості відходів та повторний вжиток матеріалів. Використавши стару рукавицю, шкарпетку і трохи терпіння, діти пошили яскравих котиків, якими залюбки граються разом з друзями. Така робота не лише дала змогу кожному проявити свою креативність і створити для себе корисну річ, але і проявити екологічну свідомість та бережливе ставлення до природи. 
                 

Театралізація – це один з найкращих способів зробити літературу бажаною для сучасного покоління школярів. Саме вона дає змогу дітям набути акторського досвіду, імпровізувати, вчить моделювати різні ситуації спілкування, сприяє розвитку емоційного інтелекту, творчого мислення, самосвідомості й самоефективності, вчить уміння мобілізувати себе та інших, долати бар'єри, пов'язані з неоднозначністю, невизначеністю та ризиками, співпрацювати.

Найбільш емоційно діти сприймають театралізації на тему улюблених казок, адже саме з цих творів починається знайомство малечі з літературою, їх моральне виховання на прикладі казкових персонажів. Діти залюбки обирають, героїв, яких вони бажають зіграти, навчаються проявляти емоції та почуття, змінювати голоси та інтонацію, виконувати відповідні рухи. Перевтілення у казкових персонажів допомагає бути «без меж», вільними, створювати непізнане й досі недоступне для розуміння.
              

Ейдетика – це здатність запам'ятовувати яскраві образи і з легкістю їх відтворювати. Ейдетизм у більшості дітей добре розвинений. Вони уявляють собі предмет, чітко «бачать» його перед собою. Система ейдетики навчає дітей запам'ятовувати без зазубрювання. За основу беруться асоціації та характерні особливості предметів чи явищ.

Дуже дієвим є застосування елементів ейдетики при вивченні віршів напам'ять. Дітям пропонується замінити слова або словосполучення малюнками-піктограмами, кожна з яких буде доповнювати цілісний «малюнок» тексту вірша. Дивлячись на піктограму, діти відтворюють вірш або текст, оскільки інформація, з якою він асоціюється, уже закладена. Пізніше, коли ця звичка буде відпрацьована, достатньо піктограму побачити у своїй уяві, і вся інформація надійно збережеться у пам'яті і за потреби буде відтворена без значних зусиль.