#

Питання карантину змінило сучасні вектори освіти, налаштувало дітей до умов дистанційного навчання.
Виховний потенціал роботи класного керівника під час вимушеного перебування дітей вдома, дозволяє мінімізувати психологічно-емоційне та розумове навантаження, вчить школярів важливим практичним речам.
Учень при дистанційному навчанні достатньо самостійний, його режим дня, графік роботи гнучкий, але він ніколи не залишається один на один з навчанням. Ми знайшли дієві інструменти для налагодження тристоронньої комунікації (вчителі – діти – батьки), цінні практичні матеріали, поради, натхнення . Адже школярі та їх батьки потребують спілкування із вчителем, чекають його швидкої реакції на проблемні питання, підтримки. Класні керівники поширюють додаткову оперативну інформацію, розробляють тематичні пам’ятки, ігри тощо, використовуючи доступні сервіси, інтернет-ресурси.
Питаня, які обговорювались на засіданні психолого- педагогічної методичної комісії в режимі онлайн конференції 08.04.2020.