Участь гімназії-інтернату №13 м.Києва

у всеукраїнській Програмі «Helthy Schools: заради здорових і радісних школярів» 

у 2018-2019 навчальному році

Навчально-виховний процес  в гімназії-інтернаті №13 м. Києва ми намагаємося  зробити здоров’язбережним, здоров’язміцнюючим, здоров’яформуючим.   Ми  маємо креактивних, ініціативних учнів - педагогів – батьків , ми відкриті змінювати життя наших дітей на краще, ми розуміємо, що зміни починаються з нас самих.

Участь у Програмі  « Helthy Schools : заради здорових і радісних школярів» дасть змогу учасникам освітнього процесу гімназії-інтернату:

-         Сприяти обізнаності  про  сучасні підходи до розуміння феномена здоров’я, вироблення спільних підходів сім’ї і школи до формування у гімназистів життєвих навичок ведення здорового продуктивного способу життя. 

-       Впровадити в практику роботи закладу концепції «здорового дизайну» рекреацій та приміщень, де перебувають,  харчуються проходять реабілітацію діти.

-         Реалізувати в дію дефініцію «Ми повинні бути відповідальні  за свою поведінку, яка впливає на здоров'я».

-         Створити власне портфоліо «Відповідальна модель  здорового способу життя», в основу якої покладена теза «Від зусиль особистості залежить її власне здоров’я, від зусиль кожного громадське здоров’я, здоров’я країни».

-         Організувати зустрічі-презентації з рестораторами, дизайнерами, лікарями- дієтолагами, працівниками інституту здорового харчування  з метою  мотивації, STEM- координації, арт-реалізації   корисних, креативних  ініціатив.

-         Впровадити сучасні інноваційні форми і методи роботи у ході реалізації проекту «Життєві навички сприятливі для здоров’я в контексті реалізації  програми «Helthy Schools».  

-     Наситити гімназійне життя дітей і підлітків ігровими інтонаціями, руханками,  арт-проектами, оскільки гра викликає зацікавленість, а цікавість закладає основи ерудованості дитини через позитивні емоційні стани, здатність швидко переключатись з одного виду роботи на іншу; створити атмосферу довіри й психологічного комфорту.   

-      Здійснити  моніторинг змін індивідуальних якостей вихованців щодо раціонального харчування, режиму харчування, компетентностей щодо здорового способу життя .

 До організації виховної роботи щодо формування здорового способу життя  в гімназії-інтернаті широко залучається батьківська громадськість в рамках проекту «Діалогова платформа», проводяться батьківські форуми – у формі «Фестивалю думок»  для вироблення спільних поглядів на здоровий спосіб життя.