Участь гімназії-інтернату №13 м.Києва
у всеукраїнській Програмі «Helthy Schools: заради здорових і радісних школярів»
у 2018-2019 навчальному році
Навчально-виховний процес в гімназії-інтернаті №13 м. Києва ми намагаємося зробити здоров’язбережним, здоров’язміцнюючим, здоров’яформуючим. Ми маємо креактивних, ініціативних учнів - педагогів – батьків , ми відкриті змінювати життя наших дітей на краще, ми розуміємо, що зміни починаються з нас самих.
Участь у Програмі « Helthy Schools : заради здорових і радісних школярів» дасть змогу учасникам освітнього процесу гімназії-інтернату:
- Сприяти обізнаності про сучасні підходи до розуміння феномена здоров’я, вироблення спільних підходів сім’ї і школи до формування у гімназистів життєвих навичок ведення здорового продуктивного способу життя.
- Впровадити в практику роботи закладу концепції «здорового дизайну» рекреацій та приміщень, де перебувають, харчуються проходять реабілітацію діти.
- Реалізувати в дію дефініцію «Ми повинні бути відповідальні за свою поведінку, яка впливає на здоров'я».
- Створити власне портфоліо «Відповідальна модель здорового способу життя», в основу якої покладена теза «Від зусиль особистості залежить її власне здоров’я, від зусиль кожного громадське здоров’я, здоров’я країни».
- Організувати зустрічі-презентації з рестораторами, дизайнерами, лікарями- дієтолагами, працівниками інституту здорового харчування з метою мотивації, STEM- координації, арт-реалізації корисних, креативних ініціатив.
- Впровадити сучасні інноваційні форми і методи роботи у ході реалізації проекту «Життєві навички сприятливі для здоров’я в контексті реалізації програми «Helthy Schools».
- Наситити гімназійне життя дітей і підлітків ігровими інтонаціями, руханками, арт-проектами, оскільки гра викликає зацікавленість, а цікавість закладає основи ерудованості дитини через позитивні емоційні стани, здатність швидко переключатись з одного виду роботи на іншу; створити атмосферу довіри й психологічного комфорту.
-
Здійснити моніторинг змін індивідуальних якостей вихованців щодо раціонального харчування, режиму харчування, компетентностей щодо здорового способу життя
.
До організації виховної роботи щодо формування здорового способу життя в гімназії-інтернаті широко залучається батьківська громадськість в рамках проекту «Діалогова платформа», проводяться батьківські форуми – у формі «Фестивалю думок» для вироблення спільних поглядів на здоровий спосіб життя.