Науково -методична проблема методичної комісії вчителів іноземних мов
на  2021-2022 навчальний рік:

Нестандартні прийоми вивчення іноземних мов в умовах багатомовної гімназійної освіти учнями покоління Z та Альфа

Кредо вчителів методичної комісії іноземних мов:

Cr é er , c est vivre deux fois ( Albert Camus
(Творити – це жити двічі)

Структура навчально-методичної роботи комісії включає взаємопов’язані елементи, які спрямовані на удосконалення викладання іноземних мов в гімназії, оптимізацію та інтенсифікацію навчального процесу, поліпшення організації самостійної роботи і контролю знань учнів, підвищення педагогічної майстерності вчителів

Завдання, які ставлять перед собою вчителі методичної комісії з іноземних мов:

Ø   підвищення науково-методичного та професійного рівня вчителів іноземних мови, їх інноваційної культури;

Ø   формування мовленнєвої та соціолінгвістичної компетенції учнів на уроках та в позакласній діяльності;

Ø   формування комунікативних умінь в гімназистів на основі використання комунікативних технологій навчання через спілкування в реальних або умовних ситуаціях;

Ø   формування творчої особистості через впровадження проектної методики навчання на уроках іноземної мови;

Ø   психологічні та методичні особливості викладання англійської мови в початковій школі;

Ø   підготовка  випускників гімназії до зовнішнього тестування з іноземної мови




    Ми вважаємо, що з метою розвитку мовленнєвої компетентності у гімназистів і підвищення мотивації до вивчення іноземних мов основні умови успішної роботи на уроках:

    •   створення позитивної атмосфери на уроці;

    • м отивація і актуалізація пізнавальної діяльності учнів; 

    •   застосування інтерактивних технологій в контексті діалогу культур;

    • організація процесу активного і самостійного опанування знань та формування вмінь, навичок і ставлень;

    • сприяння узагальненню, систематизації та рефлексії набутого  учнями досвіду.

     

    Викладання іноземних мов в гімназії-інтернаті ведеться за сучасними підручниками видавництв "Пирсон Эдьюкейшн" (Longman), Oxoford, CLEinternational .

    Odoo - Зразок 1 на три стовпці

    Войтко Анна Юріївна,    

    завідуюча  кафедрою іноземних мов, вчитель французької мови  

    Спеціальність за дипломом: викладач французької мови та літератури, освіта вища, 34 роки педагогічного стажу; викладає французьку мову в 5-11 класах

    Учитель  вищої  категорії, учитель-методист, відмінник освіти.

    Посіла І місце на конкурсі «Учитель року-2013», категорія - вчителі французької мови (районний етап)

    Науково-методична проблема, над  якою  працює Войтко А.Ю. в 2021-22 навчальному році:

    «Сучасні стратегії оцінювання з іноземних мов як мотивація учнів гімназії до успішного навчання.»

    Життєве кредо:   “Trahit sua quemque voluptas” (“Кожного приваблює те, що надає йому радість”)

    Odoo - Зразок 1 на три стовпці

    Головань Марія Олегівна,

    вчитель англійської та іспанської мов.   

    Спеціальність за дипломом:     магістр філології,  перекладач англійської та іспанської мов, викладач;  педагогічний стаж – 9 років, викладає англійську мову в 6, 9,10 класах, іспанську – в 5-7 класах.

    Учитель  вищої  категорії,  педагогічне звання «старший учитель».

    Посіла І місце на конкурсі «Учитель року-2016», категорія - вчителі англійської мови (районний етап)

    Науково-методична проблема, над  якою  працює Головань М.О. в 2021-22 навчальному році:

      «  Впровадження елементів STEM освіти на уроках іноземних мов . »

    Педагогічне кредо вчителя: Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому. 

    Odoo - Зразок 2 на три стовпці

    Пальчинська Наталія Іванівна,

    вчитель англійської мови

    педагогічний стаж - 20 років, викладає англійську мову в 5-11 класах.

    Має вищу кваліфікаційну категорію,  педагогічне звання «старший учитель».

    У грудні 2011 р. Наталія Іванівна взяла  участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2012», де посіла ІІ місце.

    Пальчинська Н.І . працює над науково-методичною проблемою в 2021-2022 навчальному році: « Геймізація як шлях до створення ситуації успіху на уроках англійської мови».

      Педагогічне кредо: « Wen love and skill work together, expect a master piece » ( John Ruskin)

    Odoo - Зразок 3 на три стовпці




    Бойко Людмила Юріївна

       вчитель англійської мови

    Спеціальність за дипломом: філолог, перекладач англійської та іспанської мов

    педагогічний стаж –10 років , викладає англійську мову в 2-7 класах.

    Учитель 1 категорії.

    Бойко Л.Ю. працює над науково-методичною проблемою: Мовне портфоліо учня початкової школи як елемент формування самостійної роботи в іншомовному навчанні