Науково
-методична проблема методичної комісії вчителів іноземних мов
на
2018-2019 навчальний рік:
« Використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтерактивних методів навчання як засобу формування вміння учнів використовувати різноманітні стратегії для вирішення комунікативних задач під час вивчення іноземних мов»
Кредо вчителів методичної комісії іноземних мов:
Cr é er , c ’ est vivre deux fois ( Albert Camus ) (Творити – це жити двічі)
Завдання, які ставлять перед собою вчителі кафедри іноземних мов:
-
підвищення науково-методичного та професійного рівня вчителів іноземних мови, їх інноваційної культури;
-
ф ормування мовленнєвої та соціолінгвістичної компетенції учнів на уроках та в позакласній діяльності;
-
формування комунікативних умінь в гімназистів на основі використання комунікативних технологій навчання через спілкування в реальних або умовних ситуаціях;
-
формування творчої особистості через впровадження проектної методики навчання на уроках іноземної мови;
-
психологічні та методичні особливості викладання англійської мови в початковій школі;
-
підготовка випускників гімназії до зовнішнього тестування з іноземної мови
Ми вважаємо, що з метою розвитку мовленнєвої компетентності у гімназистів і підвищення мотивації до вивчення іноземних мов основні умови успішної роботи на уроках:
-
створення позитивної атмосфери на уроці;
-
мотивація і актуалізація пізнавальної діяльності учнів;
-
застосування інтерактивних технологій в контексті діалогу культур;
-
організація процесу активного і самостійного опанування знань та формування вмінь, навичок і ставлень;
-
сприяння узагальненню, систематизації та рефлексії набутого учнями досвіду.
Викладання іноземних мов в гімназії-інтернаті ведеться за сучасними підручниками видавництв "Пирсон Эдьюкейшн" (Longman), Oxoford, CLEinternational .
Войтко Анна Юріївна,
завідуюча кафедрою іноземних мов, вчитель французької мови
Спеціальність за дипломом: викладач французької мови та літератури, освіта вища, 33 роки педагогічного стажу; викладає французьку мову в 5-11 класах
Учитель
вищої категорії, учитель-методист, відмінник освіти.
Посіла І місце на конкурсі «Учитель року-2013», категорія - вчителі французької мови (районний етап)
Науково-методична проблема, над якою працює Войтко А.Ю. у 2018-19 н.р.:
Інтегровані уроки та міжпредметні зв’язки як фактор оптимізації навчання учнів французької мови.
Життєве кредо: “Trahit sua quemque voluptas” (“Кожного приваблює те, що надає йому радість”)
Пальчинська Наталія Іванівна,
вчитель англійської мови
педагогічний стаж - 18 років, викладає англійську мову в 5-11 класах.
має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «старший учитель».
У грудні 2011 р. Наталія Іванівна взяла участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2012», де посіла ІІ місце.
Пальчинська Н.І . працює над науково-методичною проблемою: Формування навички ситуативного мовлення з тем «Екологічна безпека» та «Здоров’я учнів» засобами інтерактивного навчання на уроках англійської мови в 7-11 класах
Педагогічне кредо: « Wen love and skill work together, expect a master piece » ( John Ruskin)

Бойко Людмила Юріївна ,
вчитель англійської мови
Спеціальність за дипломом: філолог, перекладач англійської та іспанської мов
педагогічний стаж – 7 роки , викладає англійську мову в 1-4 класах.
Бойко Л.Ю. працює над науково-методичною проблемою: Гра як засіб навчання англійській мові учнів початкової школи.