Науково -методична проблема методичної комісії вчителів іноземних мов
на  2018-2019 навчальний рік:

« Використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтерактивних методів навчання як засобу формування вміння  учнів використовувати різноманітні стратегії для вирішення комунікативних задач під час вивчення іноземних мов»

Кредо вчителів методичної комісії іноземних мов:

Cr é er , c est vivre deux fois ( Albert Camus )  (Творити – це жити двічі)

Завдання, які ставлять перед собою вчителі кафедри іноземних мов:

  •  підвищення науково-методичного та професійного рівня вчителів іноземних мови, їх інноваційної культури;

  •  ф ормування мовленнєвої та соціолінгвістичної компетенції учнів на уроках та в позакласній діяльності;

  •   формування комунікативних умінь в гімназистів на основі використання комунікативних технологій навчання через спілкування в реальних або умовних ситуаціях;

  • формування творчої особистості через впровадження проектної методики навчання на уроках іноземної мови;

  • психологічні та методичні особливості викладання англійської мови в початковій школі;

  • підготовка  випускників гімназії до зовнішнього тестування з іноземної мови





Ми вважаємо, що з метою розвитку мовленнєвої компетентності у гімназистів і підвищення мотивації до вивчення іноземних мов основні умови успішної роботи на уроках:

  •       створення позитивної атмосфери на уроці;

  •   мотивація і актуалізація пізнавальної діяльності учнів; 

  • застосування інтерактивних технологій в контексті діалогу культур;

  •   організація процесу активного і самостійного опанування знань та формування вмінь, навичок і ставлень;

  • сприяння узагальненню, систематизації та рефлексії набутого  учнями досвіду.

 

Викладання іноземних мов в гімназії-інтернаті ведеться за сучасними підручниками видавництв "Пирсон Эдьюкейшн" (Longman), Oxoford, CLEinternational .

Odoo - Зразок 1 на три стовпці

Войтко Анна Юріївна,    

завідуюча  кафедрою іноземних мов, вчитель французької мови  

Спеціальність за дипломом: викладач французької мови та літератури, освіта вища, 33 роки педагогічного стажу; викладає французьку мову в 5-11 класах

Учитель  вищої  категорії, учитель-методист, відмінник освіти.

Посіла І місце на конкурсі «Учитель року-2013», категорія - вчителі французької мови (районний етап)

Науково-методична проблема, над  якою  працює Войтко А.Ю. у 2018-19 н.р.:

Інтегровані уроки та міжпредметні зв’язки як фактор оптимізації навчання учнів французької мови.

Життєве кредо: “Trahit sua quemque voluptas” (“Кожного приваблює те, що надає йому радість”)

Odoo - Зразок 2 на три стовпці

Пальчинська Наталія Іванівна,

вчитель англійської мови

педагогічний стаж - 18 років, викладає англійську мову в 5-11 класах.

має вищу кваліфікаційну категорію,  педагогічне звання «старший учитель».

У грудні 2011 р. Наталія Іванівна взяла  участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2012», де посіла ІІ місце.

Пальчинська Н.І . працює над науково-методичною проблемою: Формування навички ситуативного мовлення з тем «Екологічна безпека» та «Здоров’я учнів» засобами інтерактивного навчання на уроках  англійської мови в 7-11 класах

 

Педагогічне кредо:  « Wen love and skill work together, expect a master piece »          ( John Ruskin)

Odoo - Зразок 3 на три стовпці





Бойко Людмила Юріївна

   вчитель англійської мови

Спеціальність за дипломом: філолог, перекладач англійської та іспанської мов

педагогічний стаж – 7 роки , викладає англійську мову в 1-4 класах.

Бойко Л.Ю. працює над науково-методичною проблемою: Гра як засіб навчання англійській мові учнів початкової школи.